Cewki i świece w BMW M5 F90 po 6000 km

Cewki i świece w BMW M5 F90 po 6000 km przebiegu

Tak wyglądają cewki i świece w BMW M5 F90 po 6000 km przebiegu. Samochód za 750.000 PLN. Co zrobić – po trzech latach kupić nowy?

Czy taki nalot to norma (efekt koronowy)? Norma owszem ale przy kilkudziesięciu tysiącach a nie kilku. Co w tej sytuacji? Zamienniki?

Przy użyciu dobrej jakości świec, możemy zapomnieć o tym problemie przy takim przebiegu. Lepszej klasy zamiennik, czyli świece i cewki NGK rozwiązują problem.

Dlaczego naprawa została wykonana w naszym niezależnym serwisie a nie w ASO BMW? W tym artykule wyjaśniamy dlaczego – Niezależny Serwis BMW HYPERTECH vs ASO BMW

Cewki i świece w BMW M5 F90 po 6000 km

Cewki i świece w BMW M5 F90 po 6000 km

Cewki i świece w BMW M5 F90 po 6000 km