• Serwis przyjmuje płatności wyłącznie gotówką, kartą lub przelewem. W przypadku płatności przelewem wydanie samochodu z serwisu następuje po zaksięgowaniu wpłaty.
  • Data przyjęcia auta do serwisu nie jest równoznaczna z datą rozpoczęcia naprawy.
  • Naprawy elektroniki wykonywane są w drugiej lokalizacji firmy przy ul. Parowcowej 32.
  • Każdy pojazd oddany do serwisu odbywa kontrolną jazdę testową w celu diagnostyki ewentualnych problemów (występujących przed lub po naprawie), przy czym wymagana jest minimalna ilość paliwa 20 litrów. W przypadku niewystarczającej ilości paliwa pojazd może zostać zatankowany na koszt właściciela.
  • Diagnostyka lub przegląd samochodu rozliczana jest ze spędzonego przy nim czasu pełna kwota zwrotna jest w przypadku podjęcia czynności serwisowych do 30 dni od odbioru samochodu z serwisu (koszt roboczogodziny wynosi 250 PLN).
  • Osoby nie posiadające szkolenia BHP nie są upoważnione aby przebywać na hali serwisowej bez nadzoru i zgody osoby uprawnionej.
  • Teren serwisu podlega całodobowemu monitoringowi oraz rejestrowaniu dźwięku w tym rozmów.
  • Wszelkie rozmowy telefoniczne z doradcami serwisu z oficjalnych numerów tj.: 222990609, 730122800, 786122800, 792122800, 575122800 są rejestrowane.
  • Hypertech – Serwis BMW & MINI nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie programowania i kodowania pojazdów.
  • Hypertech – Serwis BMW & MINI nie ponosi odpowiedzialności za modyfikacje i uszkodzenia powstałe w trakcie wykonywania modyfikacji (strojenie jednostek napędowych, modyfikacje skrzyń biegów etc.) .
  • Hypertech – Serwis BMW & MINI nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w pojeździe .
  • Hypertech – Serwis BMW & MINI nie gwarantuje, że modyfikacja oprogramowania pojazdu nie wpływa na ogólne warunki gwarancji dla pojazdów BMW AG z aktywnymi pakietami gwarancyjnymi.
  • Hypertech – Serwis BMW & MINI udziela rocznej gwarancji konsumentom i podmiotom gospodarczym na części nowe lub/i wykonane usługi.
  • Hypertech – Serwis BMW & MINI nie udziela rękojmi podmiotom gospodarczym zgodnie z kodeksem cywilnym.
  • Hypertech – Serwis BMW & MINI udziela konsumentom rocznej rękojmi na części używane oraz dwuletniej rękojmi na części nowe zgodnie z kodeksem cywilnym.

WARUNKI GWARANCJI

  • W ramach okresu gwarancji serwis dokona, w przypadku stwierdzenia uszkodzeń, bezpłatnej dla właściciela, naprawy pod warunkiem stwierdzenia braku ingerencji w produkt lub usługę ze strony osób trzecich, właściciela pojazdu lub innych serwisów.
  • W ramach okresu gwarancji serwis dokona, w przypadku stwierdzenia uszkodzeń, bezpłatnej dla właściciela, naprawy pod warunkiem stwierdzenia braku ingerencji w oprogramowanie pojazdu.
  • Gwarancja na produkt nie obowiązuje w przypadku zerwania jakiejkolwiek plomby serwisowej, świadczącej o nieautoryzowanej ingerencji.
  • Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne nie są objęte gwarancją serwisu (modyfikacje sterownika silnika, skrzyń biegów etc.).
  • Naprawy wykonane z użyciem części dostarczonych przez klienta (części używane lub/i nowe) nie podlegają gwarancji.
  • Naprawy wykonane z użyciem części używanych nie podlegają gwarancji.
  • Gwarancja nie obejmuje, w przypadku:

1. korzystania z pojazdu niezgodnie z jego przeznaczeniem i niezgodnie z

instrukcją obsługi

2. uszkodzeń mechanicznych oraz niewłaściwego użytkowania, zaniedbania oraz wypadków i zdarzeń losowych niezależnie od ich przyczyny

3. uszkodzeń wynikających z niewłaściwej eksploatacji, konserwacji, instalacji oraz dokonywania jakichkolwiek zmian lub przeróbek przez osoby i serwisy do tego nieupoważnione

  • Poniższe zalecenia są bezwzględnymi warunkami utrzymania gwarancji na części lub/i naprawy mechaniczne:

1. zalecamy wymianę oleju silnikowego co 10000 KM, oleju w przekładni automatycznej co 70000 KM, oleju w napędach co 50000 KM

2. zalecamy kontrolę geometrii co 25000 KM dla pojazdów z napędem na jedną oś  lub co 15000 KM dla modeli z napędem na obie osie

3. zalecamy kontrolę stanu ogumienia dla samochodów z napędem xDrive co 10000 KM

4. zalecamy kontrolę ciśnienia w  kołach przed każdą podróżą, szczególnie w modelach z napędem na obie osie

  • Aby skorzystać z niniejszej gwarancji, należy dostarczyć pojazd do serwisu wraz z dowodem wykonania usługi objętej gwarancją.