Rewizja panewek korbowodowych w silnikach BMW M-main

Rewizja panewek korbowodowych w silnikach BMW M

Dlaczego rekomendujemy kompleksową rewizję silników S63 w BMW M?

Wbrew nieprawdziwej opinii dotyczącej panewek głównych (opinia ta głosi, że nie ulegają one zużyciu) zawsze rekomendujemy kompleksową rewizję silników BMW M w pojazdach po przebiegu bliskim 100.000 KM a szczególnie tych, których historia serwisowa nie jest nam znana. Pamiętajcie, że oszczędność bywa złudna. Gdyby klient wykonał wymianę panewek korbowodowych w silniku zainstalowanym w pojeździe nie byłoby najmniejszych szans na weryfikację wielu towarzyszących usterek w tym popękanych ślizgów rozrządu, niepoprawnym ustawieniu rozrządu, zużyciu uszczelniaczy zaworowych etc.

Zakres prac jaki wykonaliśmy w BMW M6 F13:
– wymiana rozrządu
– wymiana panewek głównych
– wymiana panewek korbowodowych

Poniżej zdjęcie jak wyglądają panewki po przebiegu 90 000km. Rekomendujemy kompleksową rewizję silników S63.

Jaka jest cena rewizji silnika BMW M?

Pytają nas Państwo, jaki jest koszt takiej rewizji + ewentualnie wymiany panewek głównych + korbowodowych? (Pomijamy rozrząd, to kwestia indywidualna, w zależności od sposobu użytkowania auta, przy 100kkm może być on jeszcze w dobrym stanie). Każdy przypadek jest indywidualny, dlatego rekomendujemy bezpośredni kontakt z nami.

Internauci bezlitośni dla silników BMW M S63

Jak piszą: lepszą rekomendacją byłoby nie kupowania tego śmietnika, jak zresztą każde V8 biturbo od bmw. Zaraz, zaraz w sumie żadne M5/6 nie miało silnika, który by przeżył bez problemu 200 tysięcy kilometrów.
Biorąc pod uwagę, że silnik ten generuje 560/600 KM i „nie raz jest pod ciężką stopą”. Uważamy tę konstrukcję za bardzo udaną przy odpowiednim użytkowaniu i obsłudze. Mamy klientów z przebiegami ~200 000 km na seryjnych panewkach przy mocy 700-720 KM. Jak sugeruje internauta aby tak wyglądały panewki główne po 90 000 km to trzeba olej wymieniać jak serwis przykazał co 25 000 km
Przy zmianach oleju co 8-10 tysięcy kilometrów silniki S63 wytrzymują bardzo długo. Interwał wymiany oleju silnikowego jest dość istotny z punktu widzenia bezawaryjnej pracy silnika.

Natomiast stosowanie oleju 5W30/ 0w40 oraz aktywny system start/stop mogą dawać powyższy rezultat. Ponadto często pojawiają się problemy z osiowością wału i bloku silnika.