Serwis BMW M235i - Zatarty wał korbowy na panewkach głównych i korbowodowych

Serwis BMW M235i – Zatarty wał korbowy na panewkach głównych i korbowodowych

Dzisiejszy Serwis BMW M235i, diagnoza – zatarty wał korbowy na panewkach głównych i korbowodowych, przytarte gładzie cylindrów w bloku silnika oraz zatarty jeden z wałków rozrządu w głowicy cylindrów (zastanawiające jest to, że drugi nie nosi większych śladów uszkodzeń). Sytuacja jest o tyle ciekawa, że w silniku nie było nawet 100 ml oleju. W obudowie filtra oleju również pusto. Czyżby ktoś zapomniał wlać olej do silnika?
Masz problem ze swoim BMW? Zadzwoń do nas 22 299 06 09 lub zapraszamy do naszego Serwisu BMW w Warszawie.

Serwis BMW M235i - Zatarty wał korbowy na panewkach głównych i korbowodowych

Serwis BMW M235i - Zatarty wał korbowy na panewkach głównych i korbowodowych

Serwis BMW M235i - Zatarty wał korbowy na panewkach głównych i korbowodowych

Serwis BMW M235i - Zatarty wał korbowy na panewkach głównych i korbowodowych