Usterka napędu BMW XDRIVE_01

Usterka napędu BMW XDRIVE

Usterki napędu XDRIVE często spotykane są w okresie zmiany zestawu kół na zimowe lub letnie.
W tym przypadku nie zawiniły opony a moduł (VTG) z nastawnikiem reduktora. Skutkiem awarii było spalenie sprzęgieł i ogólna dewastacja całego mechanizmu.

Naprawa mechaniczna polegała na wymianie:
-tarcz ciernych
-przekładek sprzęgłowych
-pełnego zestawu łożysk tocznych
-kosza sprzęgłowego
-wałka głównego
-zestawu uszczelniaczy z osłoną przeciwkurzową
-przełożenia zębatego

Przy ingerencji w łożyskowanie skrzyni rozdzielczej należy zwrócić szczególną uwagę na pasowanie łożysk stożkowych. Nadmierny lub zbyt mały luz prowadzi do uszkodzenia podzespołu.

Naprawa elektryczna obejmowała wymianę sterownika VTG i programowanie do pojazdu pod wyposażenie i numer nadwozia.

Dlaczego napęd napędu XDRIVE może psuć się przy/w czasie wymiany kół? Główne powody to zły dobór opon lub niepoprawne ustawione ciśnienie po obsłudze.
Masz problem ze swoim BMW? Zadzwoń do nas 22 299 06 09 lub zapraszamy do naszego Serwisu BMW w Warszawie, ul. Łopuszańska 38.

Usterka napędu BMW XDRIVE

Usterka napędu BMW XDRIVE

Usterka napędu BMW XDRIVE

Usterka napędu BMW XDRIVE