Usterka panewki cylindra 1 w BMW F10 M5

Usterka panewki cylindra 1 w BMW F10 M5

Usterka panewki cylindra w BMW M5.
Zakres pracy jaki wykonaliśmy w BMW F10 M5:

Dół silnika

– osiowanie bloku
– planowanie płaszczyzn
– tulejowanie cylindrów
– kontrola i polerowanie drugiego wału korbowego
– kontrola i wymiana korbowodów
– ważenie układu korbowego
– weryfikacja podzespołów na mikropęknięcia
– pasowanie panewek
– pasowanie pierścieni
– wymiana pompy oleju

Głowice / układ rozrządu

– sprawdzenie szczelności głowic
– planowanie głowic
– wymiana prowadnic i uszczelniaczy zaworowych
– docieranie zaworów
– polerowanie wałków rozrządu
– polerowanie łożyskowania wałków rozrządu
– pasowanie luzów panewek
– wymiana kompletnego rozrządu

Pozostałe

– wymiana turbosprężarek
– wymiana pompy cieczy chłodzącej

W procesie montażu podzespołów zostaną zastosowane nowe połączenia śrubowe oraz uszczelnienia.
Ponadto przed samym montażem ponownie weryfikujemy i dokumentujemy fotograficznie dla klientów pasowanie panewek. Do tego celu używamy Plastic Gauge firmy KolbenschmidtAg, Motorservice Group. Pasowanie w procesie obróbki przebiega metodą tradycyjną.

Usterka panewki cylindra 1 w BMW F10 M5

Usterka panewki cylindra 1 w BMW F10 M5

Usterka panewki cylindra 1 w BMW F10 M5