Aktualności Hypertech

F90 M5 - zakres prac:
- wymiana uszczelek kolektorów wydechowych z powodu nieszczelności
- planowanie płaszczyzn kolektorów (krzywe przylgnie w tych kolektorach to standardowy problem)
- montaż downpipes
- modyfikacja ECU
- modyfikacja TCU
- sportowe wkładki filtrów

Wynik: 800 KM i 1000 Nm, VMAX 350 Km/h

W poniedziałek następne M5 F90 na STAGE 2+
... Zobacz więcejPokaż mniej

F90 M5 - zakres prac:
- wymiana uszczelek kolektorów wydechowych z powodu nieszczelności
- planowanie płaszczyzn kolektorów (krzywe przylgnie w tych kolektorach to standardowy problem)
- montaż downpipes
- modyfikacja ECU
- modyfikacja TCU
- sportowe wkładki filtrów 

Wynik: 800 KM i 1000 Nm, VMAX 350 Km/h

W poniedziałek następne M5 F90 na STAGE 2+Image attachment

Skomentuj w Facebooku

😯👍

Jakies czasy beda?

BMW F01 740d - uszkodzona pompa CR ... Zobacz więcejPokaż mniej

Skomentuj w Facebooku

Przebieg auta ?

Stary problem CP4.2 :-)

Usterki napędu XDRIVE często spotykane są w okresie zmiany zestawu kół na zimowe lub letnie.
W tym przypadku nie zawiniły opony a moduł (VTG) z nastawnikiem reduktora. Skutkiem awarii było spalenie sprzęgieł i ogólna dewastacja całego mechanizmu.

Naprawa mechaniczna polegała na wymianie:
-tarcz ciernych
-przekładek sprzęgłowych
-pełnego zestawu łożysk tocznych
-kosza sprzęgłowego
-wałka głównego
-zestawu uszczelniaczy z osłoną przeciwkurzową
-przełożenia zębatego

Przy ingerencji w łożyskowanie skrzyni rozdzielczej należy zwrócić szczególną uwagę na pasowanie łożysk stożkowych. Nadmierny lub zbyt mały luz prowadzi do uszkodzenia podzespołu.

Naprawa elektryczna obejmowała wymianę sterownika VTG i programowanie do pojazdu pod wyposażenie i numer nadwozia.

☎️ 22 299 06 09
... Zobacz więcejPokaż mniej

Skomentuj w Facebooku

Mozecie rozwinac temat dlaczego psuje sie przy/ w czasie wymiany kol?

F90 M5 - zakres prac:
- demontaż haka holowniczego
- kodowanie pojazdu pod opcję wyposażenia
- montaż carbonowego dyfuzora z pakietu MPerformance
... Zobacz więcejPokaż mniej

F90 M5 - zakres prac:
- demontaż haka holowniczego
- kodowanie pojazdu pod opcję wyposażenia
- montaż carbonowego dyfuzora z pakietu MPerformance

Dostarczono do nas na początku tygodnia silnik do M235. W sumie to nic nas nie zaskoczyło, bo jak zwykle część używana okazała się złomem... ... Zobacz więcejPokaż mniej

Skomentuj w Facebooku

nie ma co generalizować bo jak umiesz szukać to znajdziesz chyba że same gnioty to wtedy trzeba odpuścić ale tutaj ewidentnie z Wisły wyłowiony

Widzialem kiedys taki S85 co pol roku lezal na dworze i koles mi wmawial ze jest super stan :)

Rozumiem ze hypertech zaleca zakup nowych części z wiadomych względów. Również moje M5 F10 przy przebiegu ok 80 tys km było w waszym serwisie i otrzymałem wycenę na kategoryczna wymianę polosi jednak postanowilem chwile z tym zaczekac. Przy 115 tys km został zrobiony program na 700 ps a obecnie auto ma 140 tys km i wciąż na tych samych polosiach.. :)

Zdjęcie przedstawia zawory w kanale dolotowym i widoczną za nimi ściankę skorodowanego cylindra.

przecież to już na filmie widać że ten silnik to gruz

F86 X6M - film z logowania na hamowni obciążeniowej Dynoproject ... Zobacz więcejPokaż mniej

Skomentuj w Facebooku

Dlaczego wierzycie tylko 1 i ośkę A nie 4x4 ? X6M ma drift mode jak F90?

F86 X6M - jesteśmy w stanie wygenerować ~700KM i ~1000 Nm we wskazanym modelu, przy czym w tym wypadku głównym założeniem było kosmetyczne podniesienie mocy oraz optymalizacja fabrycznych map silnika. Modyfikacja wykonana bez programowania skrzyni biegów z naciskiem na dużą bezawaryjność rozwiązania. ... Zobacz więcejPokaż mniej

F86 X6M - jesteśmy w stanie wygenerować ~700KM i ~1000 Nm  we wskazanym modelu, przy czym w tym wypadku głównym założeniem było kosmetyczne podniesienie mocy oraz optymalizacja fabrycznych map silnika. Modyfikacja wykonana bez programowania skrzyni biegów z naciskiem na dużą bezawaryjność rozwiązania.Image attachmentImage attachment

F86 - zakres prac:

- modyfikacja ECU
- montaż downpipes z izolacją termiczną
- aktualizacja pojazdu
- naniesienie nowej warstwy zabezpieczeń
- kodowanie funkcji komfortowych w tym EASY ENTRY i START/STOP MEMORY
- programowanie opcji VIM
- aktualizacja map nawigacyjnych
- wymiana wahaczy osi tylnej
- wymiana tarcz przednich
- wymiana górnego mocowania amortyzatora przedniego
... Zobacz więcejPokaż mniej

X6M vs Mini CooperS
😆

Skomentuj w Facebooku

u mnie w mini klocek taki jak po lewej ;)

Ewen Guilbd

X6m vs iveco euro cargo

Bez przerwy brakuje nam czasu (dlatego też post powstaje o 2:37 w nocy🤓) na ogłoszenie, że od około roku oferujemy rozwiązanie dla M2 bez konieczności montażu wzmocnionej pompy paliwowej wysokiego ciśnienia. Rozwiązanie pozwala uzyskać 410-420 (REALNYCH) KM i około 600 Nm co daje rezultat w postaci ~9.5 s. 100-200. Rozwiązanie z zastosowaniem pompy xDi +35% pozwala na uzyskanie dodatkowych ~30 KM i ~50 Nm co przekłada się na wynik 100-200 w postaci ~8.9 s.
Koszt pompy paliwowej oscyluje na poziomie 2400-2500$ netto.

Jesteśmy zawsze do dyspozycji pod
☎️ 22 299 06 09
📧 biuro@hypertech.com.pl
... Zobacz więcejPokaż mniej

Bez przerwy brakuje nam czasu (dlatego też post powstaje o 2:37 w nocy🤓) na ogłoszenie, że od około roku oferujemy rozwiązanie dla M2 bez konieczności montażu wzmocnionej pompy paliwowej wysokiego ciśnienia. Rozwiązanie pozwala uzyskać 410-420 (REALNYCH) KM i około 600 Nm co daje rezultat w postaci ~9.5 s. 100-200. Rozwiązanie z zastosowaniem pompy xDi +35% pozwala na uzyskanie dodatkowych ~30 KM i ~50 Nm co przekłada się na wynik 100-200 w postaci ~8.9 s.
Koszt pompy paliwowej oscyluje na poziomie 2400-2500$ netto.

Jesteśmy zawsze do dyspozycji pod
☎️ 22 299 06 09
📧 biuro@hypertech.com.plImage attachment

Drodzy klienci, przepraszamy za ewentualne problemy z kontaktem. Staramy się odbierać i oddzwaniać na wszystkie telefony.
W wypadku nieudanej próby połączenia zachęcamy do przesyłania wiadomości z zapytaniami pod adres
📧 biuro@hypertech.com.pl
... Zobacz więcejPokaż mniej

Drodzy klienci, przepraszamy za ewentualne problemy z kontaktem. Staramy się odbierać i oddzwaniać na wszystkie telefony. 
W wypadku nieudanej próby połączenia zachęcamy do przesyłania wiadomości z zapytaniami pod adres
📧 biuro@hypertech.com.pl

Tak, to Toyota Supra ale na nasze usprawiedliwienie dodamy, że w jej duszy gra BMW Z4 G29.
Zarówno architektura oprogramowania sterownika silnika jak i konstrukcja elektryczna pojazdu jest bliźniaczo podobna.

Zapraszamy posiadaczy Toyoty Supry w nadwoziu J29 na serwis i modyfikacje. Dysponujemy sprzętem diagnostycznym dla wskazanego pojazdu.
... Zobacz więcejPokaż mniej

Tak, to Toyota Supra ale na nasze usprawiedliwienie dodamy, że w jej duszy gra BMW Z4 G29.
Zarówno architektura oprogramowania sterownika silnika jak i konstrukcja elektryczna pojazdu jest bliźniaczo podobna.

Zapraszamy posiadaczy Toyoty Supry w nadwoziu J29 na serwis i modyfikacje. Dysponujemy sprzętem diagnostycznym dla wskazanego pojazdu.

Skomentuj w Facebooku

Dolot, wydech, ecumaster?

Kacper Muczek

Jakie czasy? 🙂

Jedno z naszych dzisiejszych zadań było dość trudne. Musieliśmy porównać nasze umiejętności do umiejętności znanej polskiej firmy tuningowej.
Zmodyfikowane wcześniej BMW F15 X5M50dx przyjechało do nas na prace serwisowe oraz wyłączenie zaworu EGR. W tym wypadku nie ma możliwości odczytu zawartości przez złącze OBD przy czym nie chcieliśmy też demontować ECU z pojazdu aby odczytywać je na stole. Przywróciliśmy zatem seryjne oprogramowanie sterownika silnika poprzez fabryczne narzędzia BMW a następnie wykonaliśmy indywidualną modyfikację wraz z wyłączeniem recyrkulacji spalin.
Linia przerywana to parametry seryjne. Linia ciągła gruba to nasza modyfikacja. Linia ciągła cienka to modyfikacja innej firmy.
... Zobacz więcejPokaż mniej

Jedno z naszych dzisiejszych zadań było dość trudne. Musieliśmy porównać nasze umiejętności do umiejętności znanej polskiej firmy tuningowej. 
Zmodyfikowane wcześniej BMW F15 X5M50dx przyjechało do nas na prace serwisowe oraz wyłączenie zaworu EGR. W tym wypadku nie ma możliwości odczytu zawartości przez złącze OBD przy czym nie chcieliśmy też demontować ECU z pojazdu aby odczytywać je na stole. Przywróciliśmy zatem seryjne oprogramowanie sterownika silnika poprzez fabryczne narzędzia BMW a następnie wykonaliśmy indywidualną modyfikację wraz z wyłączeniem recyrkulacji spalin.
Linia przerywana to parametry seryjne. Linia ciągła gruba to nasza modyfikacja. Linia ciągła cienka to modyfikacja innej firmy.

Skomentuj w Facebooku

Przeciez to stare edc17, benchem mogłeś odczytać

Który silnik jest bardziej sprzyjający modyfikacjom w F15? Ten na 3 turbinach M50d czy ten o sygnaturze 4.0d 313KM ? Który bezpieczniejszy do modzenia?

Brawo brawo brawo, świetna robota, pasja i zaangażowanie przynoszą wspaniałe efekty, gratulacje. Jestem pełen podziwu.

Level up

Panie Filipie brawo! Co prawda dziś nie było możliwości testowania bo ciężki ruch i padająca mżawka przy 0 stC, na ale dynamika jest dużo lepsza. Dużo lepiej idzie od samego dołu, a i przy 200 miał ochotę szybciej się wkręcać.

A do tego dawno tak czysto w aucie nie miałem. Polecam serwis z czystym sumieniem ! Rzeczowo, kulturalnie, wszystko czarno na białym. ASO powinno się u Pana uczyć !

M3 F80 - błąd synchronizacji rozrządu
Tylko oryginalny sprzęt i narzędzia diagnostyczne pozwalają na poprawną obsługę pojazdów marki BMW. Uważajcie na przypadkowe serwisy oferujące tanie usługi, ponieważ kończy się to tak jak na filmie - podwójnymi kosztami obsługi.
... Zobacz więcejPokaż mniej

Drodzy Klienci,
w odpowiedzi na liczne pytania przypominamy, że zajmujemy się naprawą reduktorów oraz automatycznych skrzyń biegów.
... Zobacz więcejPokaż mniej

Drodzy Klienci,
w odpowiedzi na liczne pytania przypominamy, że zajmujemy się naprawą reduktorów oraz automatycznych skrzyń biegów.Image attachment

M235i, diagnoza - zatarty wał korbowy na panewkach głównych i korbowodowych, przytarte gładzie cylindrów w bloku silnika oraz zatarty jeden z wałków rozrządu w głowicy cylindrów (zastanawiające jest to, że drugi nie nosi większych śladów uszkodzeń). Sytuacja jest o tyle ciekawa, że w silniku nie było nawet 100 ml oleju. W obudowie filtra oleju również pusto. Czyżby ktoś zapomniał wlać olej do silnika? 😵 ... Zobacz więcejPokaż mniej

Skomentuj w Facebooku

Mój ojciec dawno temu w PRL tez kupił nowe auto w polmozbycie i przejechał 7 km i silnik się zatarł, okazało się ze nie było w silniku oleju. Może wracają te czasy 😉

Cholernie dziwne... Elektroniczny bagnet nie zauważył ? :)

Dziwne ze czujnik nie dał znać to raz, a dwa to to że przecież słychać że silnik bez oleju pracuje inaczej

Które ASO dało dupy???

Drodzy klienci,
zmieniamy się dla Was. Przy skrzyżowaniu trasy S2 i al. Krakowskiej powstaje nowa siedziba Hypertech. Obecnie w trakcie wykańczania jest część podziemna, w której znajduje się garaż. Na niej wzniesiona zostanie stalowa konstrukcja, w której mieścić będzie się serwis, magazyn oraz biura. Przewidzieliśmy też miejsce dla najlepszego studia detailingu She Auto Care - Myjnia / Detailing oraz hamowni obciążeniowej od firmy Dynoproject.
... Zobacz więcejPokaż mniej

Skomentuj w Facebooku

👌

Super!

Świetna wiadomość. Rozwój firmy jest potrzebny w osiąganiu dalszych sukcesów 💥 i tak trzymajcie 👌 Powodzenia Hypertech - Niezależny Serwis BMW & Mini

👏👏👏

👍 Tylko nie wiem czy w tak okazałym miejscu jeszcze E92 mi przyjmiecie 😉

Gratki 🙂

😃👍

Super, już dawno o tym wspominaliście, miło widzieć postępy! Pozdrawiam!

No no Panie Filipie, trzymam kciuki bo pamietam jak zaczynałeś na Żwirki i jak widze tez zdjęcia to idziesz naprawdę GRUBO 👍💪 Powodzenia chłopaku 😜

Gratulacje 👍

Gratki Filip 💪💪💪

Klasa, trzymam kciuki

Miło popatrzeć jak się rozwijacie, grubo 😀😳 gratulacje 👏

Gratulacje! 🙂

520d G30 - zakres prac:

- doposażenie w opcję S3AC Full Automatic Trailer Tow Hitch na poziomie fabrycznym
- kodowanie pamięci funkcji START/STOP
... Zobacz więcejPokaż mniej

520d G30 - zakres prac:

- doposażenie w opcję S3AC Full Automatic Trailer Tow Hitch na poziomie fabrycznym
- kodowanie pamięci funkcji START/STOPImage attachment

Skomentuj w Facebooku

Niedługo pojawię się ze swoją sztuka na program 🙂 pozdrawiam

M3 F80 - zakres prac:

- korekta kodowania retrofitu opcji S552 Adaptive LED Headlights po poprzednim serwisie
- aktualizacja pojazdu
- korekta konwersji pojazdu z rynku amerykańskiego na europejski po poprzednim serwisie
- kodowanie opcji EASY ENTRY
- kodowanie dźwięków systemowych RR
- kodowanie pamięci funkcji START/STOP
- diagnostyka błędu synchronizacji rozrządu
... Zobacz więcejPokaż mniej

M3 F80 - zakres prac:
 
- korekta kodowania retrofitu opcji S552 Adaptive LED Headlights po poprzednim serwisie
- aktualizacja pojazdu 
- korekta konwersji pojazdu z rynku amerykańskiego na europejski po poprzednim serwisie
- kodowanie opcji EASY ENTRY
- kodowanie dźwięków systemowych RR
- kodowanie pamięci funkcji START/STOP
- diagnostyka błędu synchronizacji rozrząduImage attachmentImage attachment
Load more